Tuesday, March 23, 2010

~ i - city 060310 ~

mmmm...lame da x update blog ni...malas tul nak mengarang....walupun da lps aku ltk jgk la kat blog ni..wat kenangan ari tue..hehehhe....
Pada yg belum tau i-city ni terletakkat Seksyen 7, Shah alam....dekat je ngan tempat keje aku...tp aku pun baru tau seminggu sebelum aku g tu....
Temapt mmg cantik..sbb lampu warne warni....ramai tul org dtg nak plak ari cuti sabtu ahad....berderet kete.....nasib baik aku g awal so x der la lame sgt nak cr parking....macam kat oversea gitu....hehehhehe...cine2 pun ramai yg datang....
Time aku g aritu...x 30 minit je kot...sbb si abang dok meragam plak...adik ok jer...abang plak yang menangis...so x leh nak ambik gambar sgt...ambik camtu camtu jer....layan gambar je la.... 

                                                                              

                                                                
                                                                          
                                      

                



No comments:

Post a Comment