Wednesday, December 16, 2009

~WELCOME~

Baru ari aku dapat wat blog yg x seberaper ni....blog ni da lame tp x post2 sbb x reti nak ltk pic..sampai aku nyer password pun aku leh luper...pic asyik dok kat tempat yg salah jer...last menjadi jgk akhir nyer...time kasih la kat ZAL dok tolong aku camner nak ltk pic tu dgn btul...akhir nyer dpt gak blog aku di post kan..hehhehe...

Nak citer ape yerr...aku ni bukan reti norr nak citer2 ni setakat ala kadar tu leh la..hehehhee...bukan per dok nengok blog org jer...pastu mule la dok teringin gak nak berblog ni...sesaje gatal...time kasih la kepada yg sudi membaca, melihat, menjengok dll kat blog aku yg x seberaper ni...

First mesti la aku nak citer pasal diri aku dulu kan...da berkahwin...dgn..MR ZAINAL BIN ISMAIL....dah ade dua org anak da...dua dua hero....yg sulung MUHAMMAD FARIS FAHMI umur 1 thn 8 bln n adik MUHAMMAD ZARIF ZAKWAN umur baru 4 bln....dok kat Puncak Alam jauh tul ngan tempat keje rasenyer...tapi nak wat camner da umah kat ctu..ddk je la kan...k la x tau nak citer ape lg..kite layan gambo dulu....


me n hubby


Abg Faris


Adik Zakwan

No comments:

Post a Comment