Tuesday, December 29, 2009

~ Demam ~

Semalam aku demam....mlm tu mmg da demam da...mkn panadol ok...pastu kat tempat keje demam blk..badan rase sejuk gile...mkn panadol sampai 3 kali....sebab bila da ok pastu die demam blk....blk keje terus g klinik...cek..doktor ckp aku kurang minum air...mmg pun...kalo kat opis tu aku minum air kosong tu dlm segelas jer..sbb opis kan sejuk..so x rase dahaga ler...pastu tekanan darah pun rendah....padan la aku selalu rase pening2 2 3 menjak ni...tekanan darah rendah rupe nyer....camnr x rendah..aku mmg x cukup rehat...bgn pg kul 5.30...pastu blk keje sampai umah kul 9.00 mlm....blk umah wat keje plak..lipat kain la basuh baju la....baju anak aku mmg aku basuh 2 hari sekali...selang seli ngan baju aku n husband....

aduii arini pun rase sejuk2 lg..pepagi td aku da telan ubat da....rase ok ckit ni....tp karang x tau la...rase cam lapo palk ni....tapi tekak rase pahit2....nak mkn pun x selera...si sue pun lapo gak tu...aku da naik boring da mkn nasi kat kedai bwh opis aku ni..menu same jer...x berubah langsung....nak g mkn tempat lain, x der transport....emm....no choice....mkn je la....

No comments:

Post a Comment