Thursday, January 14, 2010

~ Akhirnyer ~

akhirnyer...adik zakwan da meniarap jgk pada 6/1/2010 umur da 5 bln lebih la...lege ckit...la ni da pandai golek2 da...pusing satu tilam....sebelum ni terkial kial lg kalo nak meniarap tu....9/1/2010 aku da start bg bubur nasi kat adik zakwan....bg bubur kosng jer, blender pastu tapis...suke die mkn..tu yg lg semangat aku nak wat bubur tu..sebelum abg faris x nak langsung bubur yg aku wat..die mkn nestum jer...nnt da masuk 6 bln leh la aku campurkan sayur n ayam..baru sedap ckit...hehhehe...
bile da mkn bubur ni die nyer poopoo plak ssh..selalu mesti tiap2 pagi die poopoo..bile da mkn bubur nasi ni...ssh lak..keras ckit poopoo nyer..kalo die x berak aritu...dok merengek jer kat umah Pengasuh tu ....da la minum air masak x suke sgt...aduii anak aku ni....minum la air masak byk ckit supaya senang nak poopooo.....

No comments:

Post a Comment