Friday, January 29, 2010

~ Meniti Hari Detik Demi Detik ~

mmm....sabtu ni aku n family akan bercuti ke CAMERON HIGHLANDS......hureyy...lame gile da aku dok berangan nak naik CH ni....dr tahun lepas lg merancang..asyik x jd jer..akhir nyer ujung bulan 1 ni dapat gak aku pegi...lgpun anak aku pun da beso..abg faris da 1 thn 10 bln, adik zakwan pun da 6 bulan....

dari ari isnin aritu aku da wat preparation....huhuhuhu bukan per pun...aku dok basuh baju ari2 sbb x nak biar baju kotor belambak dlm bakul...sbb sabtu n ahad x der kat umah...hehhehehe....nak bejalan punyer pasal, RAJIN la ckit....nampak nyer tahun 2010 ni ade rezeki lbh ckit....so leh la nak g jln2...maybe bulan 5 ni nak g MELAKA plak....merancang dulu..belum tau lg...tgk cik abang dulu camner....hehhehehe...sambunng next week....tggu update dari CH nyer....

No comments:

Post a Comment