Wednesday, December 23, 2009

~Mencari seluar jeans~

ari jumaat aritu aku g bukit tinggi, disebabkan seluar yg dicari x jumper + anak aku da penat n kesejukan...so aku pun blk...g plak ari sabtu kat Jusco Bukit Raja jer...malas nak g jauh2 sbb bwk baby nnt aku gak yg penat...sebenar nyer da 3 tahun aku x beli seluar jeans ni....huhuhuhu..kesian...bayangkan punyer la lame...selalu mase bujang dalam  setahun tu 2 helai la aku beli...x der la sekali beli 2 helai bengkok ler...sbb satu seluar da 200 lbh x mampu ler nak borong byk2 sekali beli sehelai da la...jeans yg aku pakai jeans levis 502...dr zaman belajo lg..sbb kene ngan aku nyer cutting....tapi tu la sejak kawin pastu pregnant x dapet la den nak beli seluar...aku redho jer la...hehehhe....seluar sebelum ni da x leh nak pakai sbb aku da membesar sedikit maklum la da beranak ni..kembang ler...hahhahha...tp x der la kembang sgt...ok lg la...tp sebab seluar aku tu mmg jenis yg ketat ckit size 25 so x leh la aku pakai...aku bg jer kat adik aku si zila tu..sbb die leh kurang jer size ngan aku...
Aku pun pegi ler ke kedai levis kat jusco tu..cr2 levis 502..x der..tanyer kat adik tu die kate da x kuar da 502...nampak nor lame x beli seluor...so die pun sajes la kat aku seluar...aku pun g ler try...mak aiii seluor nyer...cawat pendek giler...kalo aku duduk tu...soheh soheh nampak celah kat belakang tuutt...x sesuai langsung...mintak seluar cawat panjang ckit..katenyer mmg seme seluar sekarang patern camtu..cawat pendek...da la pusat pun x leh cover..kalo pakai t shirt kecik tu angkat tangan ckit da nampak pusat...sekse tul...
tapi aku bernasib baik...sebab skrg kan YES so dieorg wat clearance stock lame..levis yg aku pakai 502 tu ade..50%...dapat RM100 lbh...UNTUNG MAK....mule ambik satu jer..tp laki aku yg baik hati tu suh ambik satu lg..aku pun ape lg...capai la satu lagi....hhahahhaha....kalo ade duit byk tu mmg aku borong bebanyak...hahhaha..bukan senang nak dapat 50% tu,....tapi apekan daya aku bukan org kayo...bersyukur lada dpt dua tu...hehehhe...

No comments:

Post a Comment