Thursday, February 18, 2010

~ Adik Sakit Perut ~

emmmm...malam tadi anak aku yg keci k tu dok cirit birit plak,,,,tgh2 mlm pun cirit gak...asal minum susu je mesti die poo poo....da merah da bontot nyer,,...agak nyer kat umah BS die lambat cuci poo poo tu...menangis plak die mase aku cuci poo poo nyer...sian plak...letak krim yg beli kat kedai ubat cine tu kurang ckit merah bontot nyer,....
blk nnt x tau la..aku da bg da BS tu krim tu...jgn die dok biarkan pampers anak aku x tukar udah...merah lg bontot nye nnt....nak kene bwk g klinik la blk keje nnt kalo cirit birit lg....nak kate sbb susu..cam x je rasenyer....sebab sebelum ni pun mmg minum susu dumex dulac tu la...x der pe pun...aku rase die nak meringan kan badan die ni...hehehhe..pandai je ibu die ni....
ok ye sayang tunggu ibu blk nnt kite g klinik yer.....tahan ckit jgn berak jer ok.....

1 comment: