Tuesday, February 16, 2010

~ Aquaria KLCC ~

Cuti raye cine aritu bwk anak2 aku jejalan kat aquaria....tiket masuk utk yg ade mykad rm28....baby bawah 3 thn x yah bayo....zaman bujang dolu2 da g da...tp sesaja bawak anak aku jejalan...si abang da pandai da tgk2 binantang ni....adik ye la x reti lg....
ramai jgk la org....sbb cuti CNY....so kene beratur lame gak la...da la anak aku yg sulung tu x reti dok diam...puas ayah die mengejo nyer..ligat tul die....aku riso ilang jer...org ramai...bukan reti takut kat org pun....
da masuk dlm plak adik plak mengamuk...nak susu..tp bile bg susu x nak plak..agak nyer die rimas..da la gelap kat dlm aquaria tu....cahaya suram..ramai org plak...tu yg die marah kot...so aku n husbad aku pn cepat2 la....tgk ikan kat dlm tu....layan gambo...

 
ni mase kat parking..baru sampai possing dulu...


 
ibu die pun nak gak possing....heheheh....


 
ni mase aku tgh beratur nak beli tiket...x reti dok diam...


 
tmpat menunggu kat dpn kaunter....die pun cbuk berlari mcm org beso... 


 
ni ikan elektrik tu,,,,,


 
ape ntah name binatang kat dlm tu....


 

  
possing jgn x possing...huhuhuhu...


 
ayah.....


 
 ibu.....

  
baru lps mengamuk...adik zakwan...

  

  
ni baru lps kuar dr aquaria.....


 
adik zakwan....

No comments:

Post a Comment